2006-10-04 11:05:32■巫小小■

不愛白不愛

琴日確實唔喺好開心...

不愛白不愛!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!何況..我都唔喺第一次甘樣啦..

無所謂喇~講太多都唔會有任何反應..妳亦都冇時間光顧我個報臺..可以怪得邊個?人地唔中意妳,妳做乜都冇用喇....

本來以為..妳唔買PS3因為妳想save番D錢買生日禮物俾我..
聽到妳講另一原因,我個心真喺由高空霎時間跌咗落穀底,然后再俾人踩成灰...我真喺太白癡喇!!!!!!!居然會甘低B唸D妳唔會做嘎野...好在冇講齣黎..未時真喺淤死~...

哎...究竟..我喺妳女朋友?定朋友?...

我都唔知啊..或者枳喺比朋友高小小層次呱...

請允許我講D妳會覺得好過分嘎說話..
妳曾經話過,我地兩個之間好似心靈相通..
但喺點解當妳話考試有我支持..所以有動力去pass個試個陣..我會覺得如此敷衍..如此假?可能喺我週期性多疑病又發作...

okok~上述所有內容純粹喺我個人小氣~喺我唔識體諒妳~喺我低B白癡冇腦兼弱智所以先喺度發up風!!!!!!!!

好喇...發洩完喇....
講過第二樣!

琴晚寶寶去小欖玩..點知飲醉咗..
同區sms時都知區唔得ga喇~...
講野仲語無倫次甘~...好在我夠矜持!個腦轉得快先避過一劫...
差D就仲招喇~

其實我話...寶寶真喺生到幾靚仔,隻眼真喺超靚囖我覺得~
一入7班,第一個就畱意到區..因為區隻眼真喺靚到哇哇聲~哈哈~而且個樣好可愛~
不過可惜...區居然中意京華..中意一個我覺得唔靚嘎有伕之婦~或者男仔都中意個種,白白地.痩到條柴甘..矇豬戴眼鏡嘎女仔...我個個都唔例外~
哎...........

不過寶寶E+應該唔中意區lu~都好嘎...可以搵到個更加好嘎~希望區可以快D搵到個靚靚嘎女朋友仔喇!~

哎...

我嘎chimpanzee啊.....

為咗妳幾辛苦我都會堅持!!!!!!但喺...

如果妳真喺唔愛我喇...甘我應該點做好?....

不要緊~即使我離開...妳亦會唔會太傷心..
因為我從來冇喺妳囬憶入邊存在過..

不愛白不愛....






上一篇:滅頂之災?!

下一篇:☆我愛insurance☆