2006-09-17 16:37:27■巫小小■

退後...

天空灰的像哭过,离开你以后并没有更自由
酸酸的空气,守住我们的距离,一幕醉心的结局像呼吸般无法停息,抽屉泛黄的日记找到了回忆,那笑容是傻气
你我的过去,被深深真的忘记,缺氧过后的爱情..存心的眼泪是多余
我知道你我都没有错,只是忘了怎么退后..信誓旦旦给的承诺全被时间扑了空
我知道我们都没有错,只是放手比较好过...
最美的爱情回忆里带去...

我知道我们都没有错
只是放手会比较好过

相信你我还会有开始...只因我们都没有错




傷害自己...
真喺以為我講笑?...連妳都離開咗我啦....存在..仲有乜意義?...
話我傻?!...
真喺好笑..放棄同妳一齊先算喺我甘大個女所做最傻嘎一件事....
以後枳可以叫番妳做師兄...個心難受到透唔到氣...
本來話以后都唔搵妳,喺妳麵前消失ga..但喺真喺做唔到!...喺未覺得我好冇用?..
每晚偸偸地喺被竇度喊...每次喊完都話比自己聽:”今次喺最後一次為區喊啦!唔可以再唸區啦!已經分咗手啦!!!!!!”但喺..點解自己要喺個甘冇口齒嘎人?!真喺好憎自己甘樣...
同妳分手個日語文測驗..作文居然喺要寫”快樂”~...今次真喺唔方唔”快樂”啦!含住淚水寫完區!個老師以為我太有感觸,攞埋紙巾我抹眼淚...哎~

點解要刻意令到人地覺得自己好搞笑..如果我用番真實嘎自己同妳傾計,我一定又會喊曬口求妳...
學妳話齋...妳都決定咗喺甘,我做再多嘎野仲有意思咩?!

我都枳不過喺人一個...如果好不倖妳T到我哩篇野,妳唔洗有任何感想,我亦唔洗任何人可憐....枳不過想喺度發洩下...


好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過好難過難過好難過....


唔好再講令我覺得妳仲中意我嘎說話....
我唔要再為妳覺得心痛難過....唔要再纏住妳...
既然妳唔要我啦!.....點解仲要我繼續愛妳.....





UP完!....番學!..





上一篇:最後...

下一篇:算唔算得咗?