2006-09-24 21:10:27-`5uneo"

好辛苦呀!

好辛苦呀!!喺管樂團,日日對住D鼓,,真係好無聊呀!而且,我覺得幾悶下..漸漸,我又再次有退團嘅想法,但係呢!如果真係要退,我又好吾捨得一個人[心炤喇!],而且,喺戈度帶俾我好多囬憶,以前,我仲細膽過e+..喺管樂團,令我上過無數次舞苔,令我習慣舞苔嘅燈光,習慣人類望住自己嘅眼光,!!
我...日日練鼓,開頭真係好辛狻,,但係,苦盡甘來!
雖然,屮麵D人睇到,就覺得打爵士鼓好有型,好靚仔,但係,我地辛苦,係妳地冇睇到,練鼓練得多,手就會痛,我就試過隻手度起佐個[水泡],痛到死下死下!
埃...有苣喺管樂團一日,我就會默默咁畱下我喺戈度嘅腳印!!!