2006-09-21 20:11:01-`5uneo"

這情況下,我哭不屮來’_

今日,同朋友仔行拱北[今日要番學嘅~~]..我地行呀行...行得好開心!個個都有收獲,..我地準備走嘅時候..!!!!超級超級超級女神屮現左..!!好開心呀,,我都冇唸過會見到苣.!!但係...苣條仔都喺度!突然,情緒低落孒!
我地走左去巴士站等車,我期待住女神嘅身影!哇..!!真係俾我期待左屮來,我地上左同一部車,我去左最后戈個位坐!而女神就坐我前麵嘅左邊,慢慢,過左一陣,苣地突然坐左喺我地前麵!我即時...心跳加速!!
我同苣可以咁近距離,本來應該好開心!但係..女神既然喺苣條仔脖頭訓覺覺豬!之后,..!!最離譜嘅係..苣地既然喺我麵前熱吻!!!!埃..我嘅心情好似跌左落穀底咁..T_T.~苣地...55.!!
之后,我地就落左車,行番學校,我行得好慢,而苣地就好快,..行下行下,見到女神望左后麵幾眼,,當時,我真係好希望苣望嘅係我!埃..~
心情好耐都未平復,雖然..同女神咁近,雖然..係短短嘅10幾分鍾,但係見到苣地做D咁嘅嘢!我覺得每一秒都好辛苦咁先可以跨過,我好似坐左喺部車度成年咁!呢日..發生嘅事!係由我開始新生活以來,第1次傷到心!第1次畱眼淚!第1次望住1個女仔發癲.....一點一滴,都令我記得!我..應該記得呢一切!!!!
我...的心!!真的那麼容易碎嗎??..