2006-09-03 16:10:20-`5uneo"

女神!!

頭先番左4中,去左管樂團!開頭..去到都吾知喺度做乜!個個都喺度玩..
隔左一陣!!...哇!!女神來左呀..超開心!
之后,老師來左!!,,喺度講左一陣!,..艾..!!悲哀呀..!原來老師叫我地番來係有目的架!!苣......苣!!既然叫我地山長水遠番來...大掃除!艾..超無奈!

之后..我好無奈咁去左打爵士鼓.!![因為戈陣個個都搞掂曬,企曬喺度傾偈],之后..哇!!!個個望住我打呀..搞到我麵都紅曬!~~..咁岩女神就喺我前麵..苣望左我足足幾分鍾!!哇...好恐怖啊!第一次呀,,
e..苣拉直左D頭髮..好好睇呀!!!!