2006-08-18 14:10:15-`5uneo"

_*囬憶./

今天,媽媽又要走孒!好捨不得牙,,突然想起前幾日,冂媽咪喺來來shoping,真係好開心!我冂媽媽喺度揀牙刷,買到繙屋企,先知原來支牙刷係適用于4歲以下嘅..kaka.. 其實,冂媽媽shoping都冇乜嘢!就係,..今次,爸爸都喺度!咁就屮奇孒!!.,
今天起身,媽媽說[XX,我要走啦今日,我24號先繙,喇!!我走左,尓要乖乖地寫曬D功課牙,,成日話我阻住尓孒,,]./.好感動!
之后,媽媽擺低左好多嘢!苣吩咐左我做好多嘢,..雖然我吾知我會吾會做..
媽媽..就咁走左孒!!,,
平時,媽媽好中2我冂苣去香州探外婆,但媽媽吾喺度,吾通我自己去麼??..吾製!!
埃..日日對住爸爸,..真係好煩!!戈日,我冂苣吵交,係我有史以來第一次冂苣吵,吵完之后,我幾日冇冂苣講嘢!E+ 叫我日日對住苣,我真係好想死囖..!!


埃...每次講到媽媽,我都會流到成麵眼淚..
吾打孒,去抹眼淚先`~.,,