2008-06-21 23:27:45XavIa

Don’t forget it!!痛...先會刻骨銘心

其實我有諗個咁样會hurt到你,
但係我都決定講出黎,
係因為我想俾你深深咁知道有D咩應該做,
有D咩唔可以做.
其實係呢方面我係好了解你,
你放心,我心目中嘅你係唔會因為咁而眨值.
好多謝你俾我知原來我己經成功咁入住左係你嘅城堡,
But I really did not mean to HURT you.






















當日我同得你一齊我就唔會去介意你嘅過去,
我心目中嘅你永遠都係你,
永遠都係嗰個
外冷內熱,口不對心,粗魯而溫柔,講粗口但有禮貌,
做野認真又玩得顛嘅你.
我係唔會認錯的!



















P.S.
You will always deep in my heart,
coz I really LOVE you with my heart.
I really dont mean to hurt you,
maybe just coz of I LOVE you too much, and I dont know what to do to make you notice!!
Maybe I really dont know much about you,
but i did try, try very hard.
Hope that you know what really I’m thinking!!