2007-03-30 18:37:43JUST.HERMES°

泌涌之旅


依5日嘅泌涌之旅我非常开心啊。
可以同我亲爱嘅同学们一齐过,正~



咁等我讲讲我哋嘅行情啦


星期一
8点几坐野鸡车去技校 好快就到咗喇
咁去到嗰度咧 就分房(由于事情重要,另增文章)
然后就开会 到咗中午就食饭啦 但係我冇食
阿面面唔记得带饭盒啊 所以要攞来一桶嘅一次性碗循环再用 可怜
晏昼 模拟法庭啊 哇 正爆 哈哈 波姐饰演被告人
佢仲要扮到真係好似罪犯咁 唔搵佢拍戏真係嘥嗮咯
翻宿舍嗰阵见到怕丑草啊 好得意 好好玩
夜晚 唔记得做乜嘞

星期二
今日野炊啊 哈哈 5个餸都係波姐煮咖
波姐煮餸超正 将来会成为家庭煮男咖
有蕃茄煮蛋 葱煎蛋 排骨 包心菜
仲有 登登登凳 香葱爆鸡 哇 正啊
到开饭喇 只衰面就去食其它台啲餸
去到度度都话”我试匀嗮咁多度,都係你依度最好食”
只衰嘢喺度呃饭食 不过超搞笑啊 哈哈
晏昼 好玩啰 文明啲就叫施肥 粗俗啲就叫担屎
运嘅路程超级遥远
我同绮文一共担咗3桶咁大把 全班最”多” =)
面面同才哥担咗5桶啊 哈哈 好落力 途中应该冇偷食啩
喺依个时侯 我终于明白点解高佬话”好彩,我係负责分屎”
其实啲屎一啲都唔臭 係水嚟咖喈 未去嘅朋友 唔洗怕啊
讲真 真係几好玩
星期三
早上 有一半畀人分咗去jin(剪)绿萝 包括我
jin绿萝係好轻松咖 坐到我petpet痛
而其他人就要去锄地 可怜啊
晏昼 去百草园参观 啲玫瑰超靓啊
里边好多唔同种类嘅花草树木 好正
夜晚 睇由Jackie Chan主演嘅<80天环游世界>
超搞笑啊 哈哈
睇完已经9点20分喇 跟住我哋宿舍好多人都未沖凉
咁我哋就好似傻婆咁死跑烂跑咁冲翻宿舍沖凉 哈哈
嗰个场面好搞笑 好傻啊 哈哈
星期四
又要去落田 锄地 运泥
好彩 淫斌同我一组 咁我就唔洗噤辛苦 哈哈
阿John同波姐都好落力 祺祺就负责拉斗车运泥 好专业啊
夜晚 SHOWTIME 有波姐主持 唔洗谂都知好睇啦
一开始 波姐就唱<重复犯错>喇 好鬼好听
佢唱LIVE真係好掂 继续加油啦
仲有面面 John 才哥主演嘅戏剧版<笑谈广州话之真係畀你吹涨啊>
不过如果係面面 露眉 波姐三个演嘅话 应该会更好啰 我觉得
但係冇所谓啦 9点半左右就完场喇
跟住翻宿舍 马子话唔见咗阿lo 跟住同绮文去搵佢
好彩 原唻佢喺湖边坐 我以为佢跌咗落湖添 哈哈
星期五
今日上理论课 学习点嫁接 好Q无聊
上完就食饭 食完饭就坐翻野鸡车走人了



张相淫斌影咖 影得好靓