2011-05-10 16:03:18脆皮

4月17曰 慶祝yoki birthday bbq

本身我都唔知發生咩事...yoki 一早打俾我講轉地方
我聽唔到電話miss左3個call
於是就講轉去小欖bbq
yoki又叫我出黎tsuen wan 一齊去
我就講好啦......主角叫到
突然就phoebe 打黎講唔去就收聲
完全唔知發生咩事

難得一班人gathering 節目搞到氣氛唔太好
不過都有peggy, yoki, yoki bf, yemmi, henry, 我出
咁岩個日天氣唔好有雨
我地搭車去時無去...去到先落雨
都無計入到去都會去燒

燒到9點左右走人...一個人飛車返旺角
朋友仔好關心我返到去未??
我無事ar...一人返屋企唔係第一次
我已習慣