2006-07-03 23:40:13胡胡

暑期報告(5月-6月)

嘩…原來我已經有個幾月冇打過嘢了,呢個月好忙,等我打d深刻d嘅先…

唔…5月25日,水哥同阿正的正日生日,我就遲兩日,csu第一組幫水哥、阿正同我慶祝生日,多謝你地呀,好開心呀,可以有咁多第一組的人到,雖然時間唔係好多,雖然少了幾個人,但係我已好滿足呀…重要多謝你地送的禮物,本書我重未睇呀,不過我諗會好好睇的,我會細心品嘗的了。

5月27日上去見了阿女,佢好病呀,但又要玩,搞咗一輪先肯返屋企,之後去幫譚小朋友補習,唉…都算係咁啦,新的字識,但舊的(之前識的)就錯晒,我都唔知好嫐定好笑…再之後就上咗細阿媽屋企,然後就一齊去了旺角樓上cafe食晚飯,都係好開心呀,因為都好齊人呀(有埋grandmother就好了…),我飲了米奇老鼠,好味呀…多謝你地的禮物,更要多謝你地對我的重視,有你地真好。

5月28日去了iccf的聚會,但係我病了,所以狀態極度不佳,被人遞解出境,唉…本來諗住可以同你地食飯添…不過我知你地係為我好的…多謝璇璇請我食的蛋糕,好好味呀,多謝Joey送我的禮物。之後病情嚴重了,在家昏迷咗三日…

5月31日之前,除了上面所講的事,其他時間就係返工、返教會、上樂理同練歌,好充實呀!講開返工,好感恩呀,因為彈性好大,時間任我,又可以有工作經驗,老細又好好人,最感恩的係我真正感受到咩叫將信仰同日常生活結合,我要向老細好好學習先得!

六月…好充實的一個月!!

頭一個星期都係返工、上樂理和練歌,再講多一次:老細真係好好,好似阿媽咁錫我!6月3日考樂理,果然如阿ming所講,好多小朋友都做得超快,我做到一半時,我隔離的小朋友已覆了卷三次,坐喺到玩手指,唉…好慚愧呀!完咗同Christy講,第一次唔怕肥!(唔係因為我識,而係因為肥咗都冇後果)我發現我都幾鍾意讀樂理,但都係考得差呀!

之後一個星期入了SWAM CAMP,好多思想的時間,我多得着,但我還要時間整理!出CAMP之後要返學校練歌了,雖然好攰,但係都幾enjoy呀…喺camp中知道了成績,差過上一個sem,可以話係差好多,但係感恩,大部分都比想像中好,只有科law死得好轟烈,唉…

星期六,早上去咗同譚小朋友補習,超嫐!!!所有耐性用晒!!真係有冇搞錯?!你未温好書就唔好叫我同你補,你考中史呀…你唔温書,我上去睇你温咩?早知係咁,我就留喺屋企練歌好過!!點解我要上去嘥時間?唔補的決心高達100%!

下午練歌,晚上獻唱,超樣衰…一出場就p了,唉…瞓身支持唱得好差!

19/6係交職的大日子,好開心呀,見到好多舊生都有返嚟,我地在承傳歷史呀!

MTV camp,比想像中悶,不過都有好多嘢啟發我!多謝兩位好組長!

30/6去了雅麗珊學校聽brefing,和小朋友玩了一陣,由姑娘口中聽到少少小朋友的背景,心好痛,若果我係佢地,我會點?我不足,有好多缺點,但我的神,我的家人、朋友仍愛我!

另外開心的事就係終於quit咗譚小朋友,我真係唔識教呀!我想信佢都會好開心的!

其餘的時間都係開會和練歌,我越來越鍾意開會,好享受開會的過程(若果我精神好的話),希望以後都可以咁樣…