2006-04-13 22:40:22胡胡

好忙呀…

6/4

一早起身就肚疴,疴了兩次,救命…衝了出門口,因為要趕返學考PE,落到去諗起部長係返9:30的,打電話碰運氣…YEAH…可以一齊返…返到去先知自己真係軟得好緊要,考試狀態極度不佳,阿SIR以為我緊張,所以俾咗好多優惠我,多謝阿SIR考完試竟然軟到跪咗喺到,第一次係咁…晚上去了智肥家開CELL,原來攀石CELL中有好多嘢我都係唔知的…唉…有好多嘢都唔知點做好…

7/4

多謝EMOND同明女幫我地練歌,辛苦你地了…獻唱,結果都係唔好…

8/4

揾唔到間教會,結果返唔到崇拜…之後威迫利誘姓邱的出嚟陪我…哈!邱玲,唔好咁擔心啦,做你自己認為應該的嘢啦…晚上食了一餐特別的飯…放棄了兩個活動,但應該係值得的吧?我想信係的…

9/4

一早去了玩定向,快行了一個半鐘的山,好攰…

感恩,可以返到教會,第一次同JOEY返教會…哈!

去到中心,又見唔到我個女,好灰…同其他小朋友玩,迫自己升LEVEL:由攰變到唔攰,再變HYPER-ACTIVE,結果係一完咗就死咗咁…

返BU練歌,點解會咁嘅?唉…

10/4

返受苦週晨更,感謝神賜我地有聖潔的聖殿去敬拜和讚美衪…同Joey食飯,好味道呀…

11/4

同maggie姐姐約埋一齊返晨更,「姐姐」呢個稱呼俾eva笑…獻唱,唔好呀…唉…開會,好搞笑!

12/4

發現自己做咗一件好蠢的事,搞到返完晨更要返學校重做份功課,唉…

第一次一齊開會,都幾順利呀,雖然我知有好多嘢可以再傾…

13/4

比想像中難好多,但相信都係經歷來的,我地要一齊努力呀!!!

點解你又喺其他人面前咁對我?點解你幫佢都唔幫我?對唔住呀…我唔明呀!就等我發下小朋友脾氣啦,好嗎?對唔住呀!!!