2006-02-19 17:12:59胡胡

基督教週

由上一次打到而家,可以記的嘢唔多,因為實在太忙了…

比較特別的係同火星人食飯,好耐冇見火星人了,仍是咁可愛…唔知幾時可以見埋其他人呢?

新年返了鄉下,不能完全放下手頭的工作,因為電腦在我身邊,好想真係休息,不過都瞓了好多…可能我真係攰了,冇精力玩通宵了…中間有兩日去了二母的鄉下,真真正正的休息,因為冇電腦,可以唔使覆email,訪問又已drop了notes,哈…可以周圍玩,見到走地牛、雞、鴨和豬,食了好多家鄉食品(肥左好多),可以享受安靜的生活,不過侄仔同我完全相反,冇電腦玩、冇咩電視好睇(因為只有兩個台),佢悶到離「家」出走,揾返佢時佢已經在村口了,為咗令佢開心d,我地買了煙花玩,好開心呀…

去了cc相交,然後坐亡命飛車到旺角,好想嘔,開會時完全集中唔到…

拍宣傳片,對唔住呀,乜都幫唔到你地…開了一個漫長的宣傳會…

星期六唔使補習,因為譚小朋友忘記了,本可以好好地休息,但俾阿媽叫了去食早餐和買嘢,唉…冇得抖…晚上去了「義域」的飯聚,哈…好眼瞓…

忙了咁多日,好似鬆返dddddddddddddddddd了…(其實有好多嘢未搞掂)

多謝明明小朋友的鼓勵,我會努力的!

昨晚去了佈道會獻唱,中間個肚好「絞」,在台上郁來郁去,想盡辦法令個肚唔痛,忍了差不多半個鐘,終於ok了…希望台下的人專心d,見唔到我郁啦…見到好多人願意接受耶穌,好感動,在台上的感覺和台下的有很大分別的…唔知星期五的佈道會的情況會係點呢?

明天就是螢火會了…好多「濕碎」嘢未預備好,好擔心…神呀…救命呀…