2005-12-24 17:34:43胡胡

考試回顧+試後活動

有時間…打下考試回顧先…

今期考試過得超快,只係頭尾八日就完成了,係我中學以來過得最快的一個考試,連埋revision period都係兩個星期多少少…

呢段時間開心的事係一齊同joey慶祝生日,Dickson結婚,還有同你地一齊温書,多謝你地的關心…我愛你地呀…重有就係征服了maths,雖然知道係有唔小心的錯,亦有唔肯定的地方,但自問已經做到自己的目標,就係要表現得好過測驗(我測驗時有好多都係亂來的),唔知結果係點,可能出來的成績係差過測驗(因為係拉curve),但已經唔重要了…多謝神賜俾我有好姊妹(弟兄唔好呷醋,你地都好好的,只係考試時温書團都係姊妹),喺到要特別鳴謝得意的教導…

唔開心的係有好多科都表現得好差,唔夠時間,唔夠精神,救命…不過神一直都在陪我,我係知道的,每日都可以看到神創造的天,温書都另舍開心(雖然都有發癲的時候)…最唔開心的係你對我的傷害,點解會咁的?我的心好痛呀…

一切都成了定局,細媽媽,我將唔開心交俾神了,多謝你幫我保管咁耐,如果唔係有你,我都唔可以咁快放得低…多謝你呀…

考試有好多唔開心,但感謝神讓我經歷,讓我感受…感受到從家人、朋友和弟兄姊妹的愛和支持…我好愛你地呀…

打完考試回顧,就係時候打下試後活動了…

20/12單車日

Account cell去踩單車,好開心呀…有好多新朋友仔,真係好喇,希望下個sem都有咁多人啦…今次多得yr1的努力,叫了咁多新朋友,ada重要前一晚confirm人數,辛苦晒…不過好似冇乜點同佢地傾計,下次有機會要努力…

21/12練歌+做義工+聯歡會日

返了學校練歌,好多都唔係好識,在家聽了幾次,仍未做到常作準備,要努力…多謝junejune同christy幫我練…

返了中心做義工,最後一堂了,小朋友好開心,我地都好開心,係我唔識教?係我冇耐性?或許吧…我唔知呀…神要訓練我耐性,所以就派了這幾個曳曳的小朋友來給我嗎?但我決定尊重小朋友的決定,佢地唔想補的話我會在開會時提出的了…哈…

遲了去聯歡會,因為小朋友要默書,加上可能係最後一堂的關係,個小朋友不斷咁纏住我地,走唔到,想唔去聯歡會,但又找唔到佢地…所以都係去了…哈…不過都開心的…

22/12報佳音

今日係我第一次報佳音,好開心呀…可以將呢個大喜的訊息用歌聲話俾人知…去了學校好多地方,爭取了去幼稚園,yeah…我鍾意呀…校長請我地食火雞,係一隻完整的火雞,好正呀…

又收到一個壞消息…唉…話冇唔開心或者失望或者嬲係講大話的,唔緊要啦,我會支持你地的決定的…我都知你地係迫於無奈的…就容許我唔開心一日好嗎?

23/11獻唱(staff assembly+四季酒店)
同emond食早餐,好yeah!在小巴上見到joey,哈!用了五分鐘換好衫,再用五分鐘化好裝,唔該emond幫我化…

staff assembly因為時間關係,只唱了一首歌,但今次映清和媽媽地在我前面,感覺有d唔同,映清有一齊唱,差d跟埋添…

練完歌去了四季酒店報佳音,好開心呀…不過對腳企到好累,第二場時有少少腳痺添,好彩重行到…有d喉嚨痛添…

我的目標:放膽去唱!我一定要做得到!!!!!