2004-10-20 00:08:36wutlun

十月十九日星期二

今日present marketing又俾peter讚~~
太好了!佢讚人難過登天呀!
連埋investment同credit and trade,第三科俾人讚喇...哈哈~
中午去左KFC,好好食!
終於可以印書,又問葉汶鏸借左marketing書~
今日返學都算開心~
賣左部電話lu...970蚊

但係惡夢由返屋企開始
好煩呀....kk真係好好好好好好好煩呀..........
我覺得我自己好慘呀!
sms sms sms sms sms....差啲失控!
打黎打黎打黎...我真係好驚呀...個電話一響就好驚喇....................
開始忟喇....!!!!!!!冇曬內疚喇~
做朋友唔係咁架...?!?!

再加上....陰功...鼻敏感超嚴重~.~

夜晚一online簡單就天忙我也!!!
又有個人叫我教佢野...喂...我話明唔識嘛...教咩呀!??!?!
話唔得閑,佢又要搵一日.....攪到我諗黎諗去先諗到條下計....
唉~