2004-08-28 22:22:50wutlun

八月二十八日星期六

今日個胃好似冇曬事~

下午喺屋入面行黎行去,行過我阿妹張書枱度
見到喺部芳廢左的電腦上面有本叫 "The story to change your life" 的書。
咁初頭求其睇,睇睇下就一個下午喇~
又幾好睇架喎,講d野又好有理道~
不過睇左大半本書就開始悶,咁就出門口喇~

爸叫我去天水圍會合佢,同佢探完麻再探爺
我心諗,痴線!我自己搭一程車去唔好?!洗鬼你車呀!?
我比探病時間早左十分鍾到,本來諗住用番之前的方法偷上去
點知今日有人把守。
我知今日星期六,估好多人去探爺爺啦~所以特登早d去
知道爺爺尋日又all鮮血,我又擔心又激氣!
班醫生搵黎搵去都唔知個原因,咩都係估估下。
之前又話乜又話物,後來又話唔係~
唉~真係吹撚脹!
過左十幾分鍾,爸到,由於只可以兩個人探,我主動出去~
無耐姑媽到,爸又出黎~
佢不停咁同我講癈話,我都冇留心佢講咩
我不停咁諗緊爺爺all血點算,正心急如墳。
佢又喺度不停咁話一陣要車我走,車去唔知邊春度。
我真係火都黎埋,勁爆燥咁講:"得喇!!!!你比我搭小巴得唔得呀???????"
跟住表哥即刻調停~
我行開d佢地,費時煩到我!哼~
跟住佢地不停咁講車,因為表哥啱啱買左架車
愈講愈開心咁~
我後來諗,而家d後生仔咁既?!?!太車始喇
過左一陣我阿爸話走喇~
吓?你黎做戲架~~見得嗰五分鍾都唔知有冇
做戲都唔洗咁求其呀!!!!
頂~~供養父母免稅又你攞,錢又比得少
爺爺入左院都唔關心!竟然可以咁!!!!
哼~~坐佢車簡單沾污我肉身~
消滅我靈魂
仕可殺不可肉

後來我又入返去,到六點半度走。
唉~星期一五點見醫生,我嗰日放五點四學添....不妙~

最後智叔車我去元朗西鐵站
ha~~真係比自己搭車唔快得幾多=.="不過算吧~
夜晚去左扖王之王,今次個餐都唔好食既>.<
番黎開電視叫到肥面青蛙唱歌~~~ha....望左一陣啦~