2010-04-22 13:45:13妮娜

(四五)--要求,相信,接收



在臉書上認識了一位國外網友,對方在自我介紹中說明了她自1999年便開始與Multiple Sclerosis 多發硬化症(就是漸凍人)對抗.這位網友是個非常有愛,生命充滿快樂的基督徒.她的興趣就是玩Farmville.每天上線時,就會問候大家,祝福所有的人.

有天,我突然看到她發出的訊息,內容大致上是這樣的:[當我在抱怨身體疼痛時,我忘了上帝給了我腳,我還可以穿鞋子.]

看的我很心痛,寫信問了她的狀況.原來,她必須靠著輪椅行動,腳會腫脹,身體會疼痛.發麻.

這麼糟的狀況中,她的心比海洋還寬廣,每個人都愛她.每當我沮喪或者有疑問時,她的話都給予我很大的勇氣.

最近在很痛苦時,跟她小小的哀號一下,她跟我說:[撐住!要全然相信神!]

然後給了我有關禱告的文章,內容非好,分享給大家:

 

Ask, Believe, Receive
Therefore I say to you, whatever things you ask when you pray, believe that you receive them, and you will have them.
Mark 11:24
(要求,相信,接收.我告訴你,你所求的任何事情,相信並且接收他們,你便會擁有他們)

(上帝回應祈禱者,我們的未來仰賴著祂的信實.很多基督徒活在失望中.他們祈求很多需要卻沒回應.他們沒有接受上帝是我們的供應者的啟示.祂要給予每一個需要,就像一個好父親一樣,祂要保護,引導,供給我們的需要.其中的秘密就是知道如何禱告.祈禱是與神溝通的管道)

(我們必須知道如何傳遞訊息到天堂.禱告是我們跟神溝通的方式,當我有需要,我已經受邀把訊息給我的天父.有三種步驟:禱告,相信,接受.當我跟神講我所需要的,我必須有信心祂已經聽到我的禱告.神只聽根據祂的旨意的祈禱者.如果我的禱告跟愛沒有連結,神不會聽到,神的旨意就是愛.)

一個禱告要求豐盛的人,如果神沒有先有這個人的心.神不會回應,

如果你對祂的愛是真實的,神會降下豐盛的雨在你身上,因為你對祂的愛並非物質.

 

愛總是測量的線.在愛中行走,且上帝會聽到你的禱告,你必須要求.你在天上的父總是回答我們的禱告.移除所有的懷疑吧!

 

神會聽到並且回答,甚至是在我們禱告前.相信祂已經釋放(release)你要求.當我們未見到祝福時,我們必須相信這個事實:[它已經完成],別懷疑.懷疑摧毀真理。真理相信已經完成。說出勝利在你禱告後,接收你已經禱告的。,在我們相信我們已經擁有它之前,我們不會等到去看見它。

 

 

當你開口要求的那一刻,你必須相信上帝已經回答說[yes].相信它已經完成.在你的信念中,上帝已經給你妳所要求的.別與懷疑跟不信爭辯。當你禱告時,相信上帝已在此時此刻已經給你妳所要求的,禱告的。

把你的禱告轉成感謝。感謝它已經完成。堅持這個信念:它已經完成。持續的感謝神,謝這個禱告由不可見的世界到了可見的世界。別害怕跟你天上的父要求你要的。祂正在等候去聽到你的禱告。

 

[祈禱者]:神回應禱告.當我帶著我的需要來到祢面前時,祢回答[是yes],給我的禱告.基於愛與真理的禱告.聖靈啊~帶領我的舌頭,使用我去幫助那些不知道神的愛的人.讓我的生活成為神的見證.感謝主.以上禱告奉耶穌的名,阿門!

[原文如下]

God answers prayer. Our future depends on His faithfulness. Many Christians live disappointed with their life. They go from need to need with no answer. They have not received the revelation that God is our supply. He wants to meet every need. Like a good Father, He wants to protect, guide and supply for our needs. The secret is in knowing how to pray. Prayer is our communication with God.

 

We must know how to send our messages to heaven. Prayer is the method we use to talk with God. When I have a need, I am invited by the Word of God to come to my Father and give it to Him. The scriptures say that there are three phases in prayer. Ask, believe, and receive. When I ask God for what I need, I must have a confidence that He has heard my prayer. God only hears prayers that are spoken according to His will. If I am praying a prayer that is not attached to love, God will not hear it. Love is the will of God.

 

 A prayer for God to bless you with prosperity will not be answered if God does not have your heart first.

 

If your love for Him is true, God will rain prosperity on you because of your great love for Him not things.

 

 Love always is the measuring line. Walk in love and God hears your prayers. You must ask. Your Father is waiting to supply for you but you must ask first. In prayer, we must believe that God has heard and answered when we pray. Remove all doubt.

God hears and answers even before we ask. Believe that He has released the thing you have asked for.

 Even when we cannot see the blessing, we must believe by faith that it is done. Do not doubt. Doubt is a destroyer of faith. Faith believes that it is done. Speak that victory after you have prayed. Receive what you have prayed for. We do not wait to see it before we believe we have it. At the moment you have asked, you must believe that God had answered and He said YES to your prayer. Believe that it is done. In your heart confess that it is finished and it is done. Do not argue with doubt and unbelief. When you pray, believe that God has given to you what you have asked for now. At the very moment you prayed. Turn your prayer into thanksgiving that it is done. Hold onto your faith that it is done. Just continue to thank God as the prayer comes from the unseen world into the seen world. Don't be afraid to ask your Heavenly Father for what you need. He is waiting to hear your next prayer.

Prayer: Lord I believe that answer prayer. When I come to You with my needs, You answer yes to my prayers that are prayed in love and faith. Holy Spirit, guide my tongue. Use me to bring help to those who do not know the love of God. Let my life be a testimony to the world on how great is our God. I thank You Lord. In Jesus name, amen.