2006-01-19 20:15:10王大可

這陣子很悶,可能工作停下來了,很好,希望這段日子可以長長長此下去~~~不過我知道4月將會再次踏入死亡,班鬼又黎喇~~~今日收到charles個email,佢foward左個cathy既email俾我,佢俾我既message係: hi jody, pls see below. ali is coming. 唉....又黎,仲要成10日....死啦~~同佢一齊行fair睇廠,應該會死......我唔要呀~~~最緊要係cathy唔好黎.....

日子過得很慢...我同kavana都覺得架,可能真係得閒左....數住日子過係過得慢d。前幾個月過得勁快呀~~不過有好有唔好啦....

上次通頂有得補假呀~~好開心呀~~補返2個星期六,kavana話一齊放~~哈哈. caroline聽到之後大叫,你地丟低我~~~~~哈哈~~冇辦法啦,我同kavana要去玩呀~~~乖乖地自己看門口啦~~

好悶呀~~快d到星期六同下星期二啦!!!!!!!!!!!要玩呀玩玩玩玩玩玩玩玩玩