2005-04-15 13:08:41魔女kaka

幻覺

岩岩睇完 光亮 的童話 MV (CD), 好感人, 好感動
記得以前都睇過d好正MV, 例如 韓國 Because I' m girl
我成日都會沈醉係呢d愛情MV裡, 短嘛, 一針見血!!
短短幾分鐘, 就可以令我好舒服地喊一場, 爽!!
愛情白痴既人係咁架啦, 正所謂 "我愛不愛, 愛我不愛"

近排成日有幻覺, 見到一個被我傷害過既人
我知道冇可能係佢, 因為佢同我同車 . . . 佢唔係住我果度
而唔只一次, 而係2次, 仲係連續兩夜, 呢兩次都唔係同一個人, 好驚!!
見到個幻覺, 諗返好多野, 好多同呢個人經歷過既野
可能近排好倦, 想搵個人share下啦, 所以先有幻覺
以前, 我一有唔開心, 佢就會陪我睇星星, 因為我鐘意星星
仲會買好多我好鐘意食既野, 由於佢唔鐘意講野
次次佢都係聽我講一大堆廢話, 不過, 佢好似冇怨過 = .=!
其實我有用佢講過, 我唔會同佢一齊, 但佢都仲係對我咁好
直止到上年中秋節, 佢突然失左蹤, 搵唔到佢 . . .
可能佢終於醒覺, 又或者佢搵到個女朋友啦, 點都好, 祝佢快樂!!

愛情就係咁架啦, 往往都係單向架啦,
人地對你好, 但自己又冇feel, 自己對人好, 人地就冇feel
所以我依家只會珍惜人地對我好, 而唔會再去對人好!!