2007-01-15 21:07:44掃把星

病的啟示

昨日不斷作噁,今天又不斷肚瀉,「看來都是腸胃炎」了。

一早起來,已知自己不可能上班。於是七點半打電話給拍擋,說今天請病假,繼而交代今天的上課內容:「星期五我教左眼睛外部結構,今日你幫我教內部結構呀!教完畫係本小冊子到就得架啦!可以睇高B班阿陳個本小冊子,佢做左內部結構架啦!唔該!」
接著打電話給校長請病假。

接著再訓,八時多,突然記起某事。拿起手機打電話給阿陳:「阿陳呀!個日我check到原來呢個星期要派個本英文故事書架!」
「好呀!我今日派呀!我會叫埋阿魏派架啦!係喎!我果日叫你做個D工作紙做晒未呀!」
「做晒啦!」
「咁今日你send俾我!因為其中一張明天要出街架啦!」
「好呀!我以家起身send呀!」
「咁不唔使,你放學send都得!」
「好呀!我十二點前send呀!」

昨日又沒有真正睡過,而要過十時才有醫生看,於是調校了十一時正的鬧鐘。

十一時正起牀,站也站不穩,臉都沒有力洗,於是草草梳下頭,準備去看醫生了!

十一時五十分回家,便立即打開電腦,將文件send給陳老師。
留言給她:「其中一張眼睛內部結構的工作紙,我唔知你教左d乜野部分,可能要再加一d上去架!你在問題再打給我啦!」

吃藥後再趕不及待上牀休息。下午二時多,手機響起。
「阿霍呀!上次嘉諾撒小學個d團體照係咪係你到呀?」阿陳。
「好似有!我要check下先至知喎!」
「好呀!家訊要相,你聽日帶返來呀!」
「好呀!」

病假一天,我覺得從來沒有離開過學校。只要你手機一日還在,工作亦隨之而不斷來。

誰也想有休息的時候,尤其是病到沒氣去說話。可惜我是二十四小時工作,年中無休。或者其他人會覺得我返半日,人工高。但我在家努力寫教案,努力做壁報,努力做兒童記錄的時候,又有誰能夠看到!

一位老師曾經問我:「你有無諗過做主任,做校長?」
「無!完全沒有!」
「咁你都係走啦!如果你唔想做呢d位,呢份工唔值得你繼續為佢捱生捱死!」

我只求一份準時放工,放工後不用在家繼續做野的工作。至於人工方面,我亦不見得現在很高人工。

幸好的是,現在我人工還未過萬,我還有決心去離開。

上一篇:數字人生

下一篇:離開

屎撈人 2007-01-16 12:19:53

你係咪暗寸我?
話我好話你返半日, 人工高啦, 纒話?
得啦得啦, 知你辛苦啦!

咁我而家咪就係等緊你過黎囉.....
想話俾你聽都辛苦架,
不過係兩種唔同既辛苦鎹!