2005-05-12 01:43:59wing man 5

同學大隻妹

因為要做功課既關係,我同大隻妹一齊係電腦室做功課,做到淩晨到,佢問我而家有無拖拍,有無男朋友呢d 問題, 我知佢係一個義氣仔女,唔會4周同人講,所以唔知點解就好順便講左大慨既野俾佢知, 不過都只係好表面,知我係第三者law .

佢既感覺係覺得我好慘,,,,,, 佢女朋友都好慘........事實上,我認我地既關係令我真係好傷心,而且更不只一次,,,,, 我都唔知why我仲可繼續甘落去 ,,,,,


佢前幾日仲同1我講,佢同bad taste 5 號分開左, 其實我根本連4號都唔鍾意,加上佢連我病都可以講大話, 唔理我, 我心死了....會生存番0麻 ??我唔知,但一定唔會好好多,,,,,,,,呢次真係好hurt......hurt 3爆