2004-08-04 02:58:36~傻B~

8月3日-----M痛+阿細病o左

今日訓到2點起身, 個頭唔暈la, 不過都仲係好痛...

一起身就覺得個肚好痛... 原來M到...

見到有太陽就同阿B同阿細沖涼, 佢地又打交... 我唯有將佢地分開2個籠.

跟住幫佢地洗雀籠, 我見到阿細D屎係綠色, 仲好臭tim! 死la! 佢肚柯ar! 一定係佢成日o係地下執o野食la! 點算ar... 我好驚佢好似阿豬咁ar... 阿細你千祈唔好有事ar... 以後放佢地出o黎之前一定要掃o左地先ar. 跟住俾o左D藥阿細食.

跟住我食o左Do野.

跟住就on9, 同豬豬傾o左一陣.

跟住個肚好痛好痛... 我唔要做女人la... 點解要咁折磨我... 痛死我la...

5點左右off9去o左訓覺, 其實唔係訓覺, 係想攤o下, 因為個肚好痛ar... 但係唔知點解就訓著o左la...

訓到7點老豆叫醒我食飯, 以為唔痛la, 點知一落床又痛過... 救命ar... 放過我la... 好痛ar... 痛到行都行唔到...

跟住打俾豬豬同佢講, 佢同我傾o左一陣.

跟住就洗碗, May May打俾我叫我聽日去石澳BBQ, 唉... 我應承o左佢, 不過我自己都唔知聽日個肚仲會唔會痛... 希望聽日唔痛la...

跟住坐o左一陣, 但係個肚都仲係咁痛... 無停過咁痛... 仲要係越o黎越痛tim... 都唔知想點...

跟住就補返晒所有diary.

跟住就訓覺loo.




今日小虎生日ar~ 講聲Happy Birthday先~