2009-01-25 17:32:08小妹

迎牛送鼠

這個星期勁忙....應該是由16號開始....

16號星期五

同同學去食ruby tue, 都....幾貴噢~ 之後同左幾位舊朋友在沙田飲野, 大笑大喝....yeah!!!

星期一

返學...之後一班同學去泉章居食團年飯, d餸都幾油呢.....

星期二

同朋友去維園行花市, 唔多人所以好好行, 仲買到野tim..^^v 之後去左starbucks食cake, 朋友點名要試gei "天使蛋糕"...麻麻地呢......>.<

星期三

同簡簡行街街, 好豪咁買左成千蚊LANEIGE. 原本想早點返屋企休息, 最終都係過12點....

um.....我都唔知應該點答才好, 搭車的時候想了很多想講的說話, 可惜...只講到一半. 我只懂說"對唔住", "多謝", 那一刻完全唔識講野.....多謝你的明白.

星期四

hebron團年, 食完飯去了棉登桱飲杯野傾下計. 又豪一次, taxi返屋企HKD300, 好彩三個人一齊搭, 但...都係好貴, 唔係話短加長減咩?! 落taxi那一刻才感到勁暈, 只是飲了一杯紅酒, 可能因為自己本身都太攰了....沖完涼就走去訓了, 完全無力.....訓到第二朝, 差點唔知醒 ^^"

um.....令你擔心呢, 真唔好意思...^^"

星期五

cs lunch團年飯, 有人請食飯...good!!

holiday mood~ 無咩心機做野 + 無咩野做 = 一班同事吹水 hehehehe....

晚上和兄弟姐妹團年, 多了一位嘉賓. 之後去了維園行花市, 勁多人......

 

終於有得休息呢.....這個星期真係好攰 >.< 但開心的, 因為能夠和朋友相聚.

^^v

 

~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ *

值得嘛?!

越對我好我越是內疚. 我知道你會對我好好好....但....你亦很明白我concern的問題. 除了"對不起", 其他的我也不懂說了...每次見到你擔心, 我也不好意思.

你的關心和愛, 我感到很溫暖. 很害怕自己會依賴了你, 想叫你別花時間在我身上, 但又害怕失去了. 很矛盾....

我也不知道我想要甚麼~

~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ *