2007-05-12 21:04:53貓~~∧ω∧.

我最中意嘎人~——lucy仔~!!!

我霖~~~
lucy仔~係我永遠嘎好朋友~..... 因爲~~性格~我地都中意一齊嘎感覺
^^真係好中意果种自由嘎感覺~~
不過~有時候會害怕失去~~,也害怕~因爲某些事~ 最終~我們會永遠離開~
因爲~我縂覺得.....好像~無永遠嘎幸福....

一日不見~如隔三秋....哈哈~~ 有時候~~我會有伊種感覺~~
或者~會有d覺得好笑.....~
最後一次見距~~係5月3號~~ 今日 係~~ 5月12號~~ 九日無見啦~!! ^^

呵呵~~ 超可愛~~~


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

聼日就係母親 節 ~~我~好神奇感~ 買佐禮物俾距~~~ =_=~ 禮物~係蠟燭~~
我最中意嘎蠟燭~吖~~!!! >.<

算啦~~ 送比距拉~~!!!^^

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

今日~~果個死人~~張銘光~!!! 打到我好痛阿~!! 恨死距拉~!!!

都吾知道~~我有無蠢到~~....... 腦震蕩拉~!!!=_=....詛咒~距~!!.....

上一篇:听日...翻学~~##

下一篇:TOday~