2004-09-27 19:30:26壽包超人^o^

最唔想搞既活動

呢幾日心情都幾複雜,開心但又有d傷感。

認識了九年(嘩,都好耐lu原來)的朋友仔軒少會在十月中遠赴澳洲讀書,軒少咁有人緣,所以farewell都要發大佢黎搞,而本人有幸成為是次farewell活動的籌委會主席(其實係軒少授權如成,如成授權比我既lor),於是搵埋好拍檔小昌昌同埋何家豬幫手,馬不停蹄地聯絡人和諗活動details。開心的是很多朋友雖然很忙都一口答應,仲得到母校的大力支持(因地點是在FK1),加上活動進度良好,大家做起事來的有效率得多,幾年時間裡大家也成長了不少。

但係,搞Farewell始終不是一件令人開心的事情,有時說著說著,便會想起以前一大班人一起玩、一起為unite努力的畫面,特別是想起要回到學校,重回課室、草地、音樂室、地理室、禮堂、電台室......眼淚便真的忍不住要流出來。如果當日真係由我做MC,我諗我會係帶頭第一個喊,真係醜死~~~~~~

Shinning friends, 祝福, 男生圍---> 聽親都好大感觸!

也許,我們現在可以做的就是珍惜和朋友之間相聚的時間。下一個走的,可能是你,可能是我。
------------------------------------------------------------------------
我也知道大家十月時要mid term和好多野做,但別怕,我第一個身先士卒!
我就是要看會唔會忙得死我!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!