2004-09-24 21:30:29壽包超人^o^

Black Boy Black Boy

這陣子好運指數急速下降,黑仔到你唔信~

黑仔事件簿一:Radio Pro要交一個電台節目的comment(三分鐘錄音),每位同學被assigned去聽不同的節目,小女子有幸負責新城。財經台。開市直擊!!!!!!!!!真係多謝晒lor,我夠膽講成班裡面肯定無人聽過呢個節目or節目名lor~~~~~~~都唔知可以點樣比comment,難不成要我去cri下佢既準繩度,睇下佢有冇比蕉皮人地踩?唉,灰左,準備時間又唔係咁多,唔通三分鐘既comment真係要好似何寶咁講唱首數字歌比佢聽?唔好玩我啦~~~~~~~~~~~~~~~~

黑仔事件簿二:放學返到屋企,諗住洗個面好好享受一下難得既休息時間,點知抹緊塊面時隻左手超~~~~~~~~~~~~痛~~~~~~~~~~~~~~~~~~~一看之下,竟然條毛巾裡面有隻蜜蜂lor(仲要ok大隻),佢針左我左手食指一大啖!!!!!!!雖然以前都比蜜蜂針慣,但而家耐冇針過,痛到我死~~~~~~~~好彩黃媽媽幫我整返支針出黎咋,如果唔係都有排捱~~~~~~~~~~~~~最神奇既係我完全唔知隻蜜蜂響邊樹黎lor,正一係#死蜜蜂,嗡嗡嗡,我隻手指好鬼痛~~~~~~#