2004-09-12 00:48:18壽包超人^o^

忽然一周

開學既頭一個星期過得好慢好慢。。。
可能因為要兼顧埋補習,所以完全唔覺得自己有得閒過(雖然有兩日Day off)
勁支力,每一日回到家中都唔想再郁,只想睡睡睡~~~~~~
希望好快就會習慣啦~!

努力溫Spanish,溫溫下發現都唔係咁難,加上不停聽Amiga Mia,應該有幫助同埋可能好快識唱喇~!哈哈~

-----------------------------------------------------------------------
今日form左presentation group,勁無奈地做左P.I.C.,完全唔知發生什麼事lor,仲要比何寶串:只要我地話同佛羅倫一組就會令其他人卻步架喇!當堂啞左~
唉,多謝晒Tiger哥啦!成日吹噓我既奪命追魂call有多厲害,哎呀呀>_<唔制呀~~~~~~~~~~~~
我都唔係咁harsh咋嘛~我出名nice架喎~
------------------------------------------------------------------------
有人買左Sunbella袋袋lor,過份呀!唔好比我見到呀,我一定整爛佢架!(本來諗住淨係整污joe,但係佢係黑色,所以只好改變策略)
牙癢癢ing~~~~~~~~~