2007-06-26 15:43:58wingsze

played overnight

星期日, 去完油塘補習後keith打俾我, 話今晚約咗兩個exchange students食飯, 問我join唔join, 其實開始時麻麻地想去, 因為其實我唔太識佢地, 而且佢地又全部都係男仔....
但最後都有出去, 我地一齊食日本嘢, 之後去咗拍貼紙相, 打機同埋唱K!!咁就玩咗成晚.......大家都好攰~
但就比想像中開心, 佢地好好人, 好nice, 大家都傾咗好多嘢...
唱完k 五點幾....阿Keith話要等到六點先有車返屋企, 咁我地就食埋早餐先返屋企啦....
返到屋企七點幾啦.....但又出奇地唔太眼訓....哈哈....
今日都幾開心...識到兩個外籍朋友...Lorance and Matze...希望日後都能keep contact la~! yeah~