2007-02-21 02:17:03wingsze

Happy New Year of Piggy! (18/2/07)

二月份係好多節日既日子呀, 又情人節啦, 又生日啦, 又新年..嘩...成個月都充斥住開心既氣氛...

最開心係有一個星期假期...其實之前好似 "衝"咗好耐都未停過...又要考試啦, 又要做事奉, 又要返part time.....終於可以休息下lu....哩個星期係難得既一星期...因為"好朋友" 不在身邊...所以決心要專心做好自己既嘢....雖然都不斷有朋友約我出去玩、食飯....但想一個人靜靜地過下日子, 陪下屋企人~ sorry 冇應約唷~~

新一年新願望...好行.....希望一切順利....零六年...跌過太多了...好傷....希望今年會好轉~!不過年初一崇拜時聽到一節頗窩心的經文: " 因為主所愛的,他必管教。" 百般滋味~

其實, 有這樣的經歷, 萬箭穿心, 都唔係唔好既...我而家做嘢好小心、好上心同埋好盡心架啦...哈哈...(不要小看我唷~!!)同時地也學會看開一點...哈哈, 這個世界仍是天空海濶...你看, 我不是也活得很好嗎?

回望過去, 零六的經歷的確令我成長了...而且天父都仍然讓我好幸福咁渡過...因為我身邊總有好多好多好錫我的好朋友、屋企人....我也明白, 路是我選擇的, 不用其他人拉著我走~!!

零七年, 將會係充滿變數既一年, 哈哈....蠻期待呀~!!!