2005-02-12 12:52:11葉子(^ο^)

過新年這假期

今日係年初四,我個寒假又過左大半了,但我沒有按照原來的計畫溫習,有得出街就出,下午我又出了,老師派了三年的兩校數學入學試,2個小時一份,我做了份半,仲派左澳大的語文資料,我睇都未睇,仲有其他,書法成答紙,練都無練...依家晚晚都成凌晨2,3點先至訓,但係我呢几日都無出夜街,出街都係6點到就返屋企了,係屋企都要攪到甘夜先至訓,唉!甘就日日訓到中午了,呢几日又係fd call我先至起到身,但係我都係cut佢地線,食又吾定時,有時就食4,5餐,有時食得兩餐,d心理時鐘已經亂哂了,想像吾到要返學果日會點=.=
呢几日佢都無搵我了,問我係咪好開心?小小啊,話時話如果果日攪得吾好,我就會失左一個朋友,其實佢除左呢樣野,其他的都比人好好的評價,相信我地還有朋友的位置...吾好再諗呀,就當係一場夢吧...
新年大家要過得好好好開心先得呀,因新年要快樂ma,再過2日就係情人節,再過11日就係元宵佳節,不過對我呢d未有的人就有d...anyway,有情人終成眷屬...

上一篇:一份聖誕禮物

下一篇:6月2日