2011-04-05 01:13:07Jack

我苦惱了

諗太多生活既野會今自己更溶入呢個世界入面
但係太溶入入去自己就會變得平庸 - 見到 K 小姐就係例子
但係太唔溶入又好難係個世界到玩落去

平衡點在那

我想思考
不停地思考
思考一切

***
below 2.5 sd in a quiz. Miracle.
以前,我會話「總於有d 野可以挑戰下,有 miracle 可以創造」
而家,我諗緊點樣補救

我恨我自己。恨自己的轉變。
以前,無乜朋友,但內心豐裕
而家,好似好多知心好友,但係我點解咁苦惱

忘記過去的人沒有將來
太注重過去的人,過去就變成了枷鎖

***
「你都去過咁多地方啦,仲唔夠咩?點解要去 grad trip 哂時間?考車牌呢 d 唔係重要 d 咩」

我苦惱了。



成日都想為自己製造生活態度,但慢慢連自我都失去了。生活態度,做比人睇架咩