2005-08-25 23:30:25『欠缺勇气的我』

你的『影子』好幸福

[这个贴子最后由PROMISE在 2005/08/25 10:58pm 第 1 次编辑]

我信.
信念,系米好抽象?

不过,佢就响我最艰难嘅时候出现了.



假期.已经为你预备好.机票.行包裹...

唔好放弃啊.棉花般的爱.


痕痒的喉间透出一字 "嗯."

融化.


大声D!

:"我```````````````````"


大声D!


:"我``````````````````````EN```"


大            声        D        !!




            我



           爱




                你


               
              !





                                                                        
                                唔该晒,    

                                影 子


睇住你篇贴,除咗羡慕佢——“影子”之外,别无其他。