2004-09-03 00:52:50雞姐

我要努力上向 ~~

今年暑假.. 過得最充實
又補習 又溫書 又玩 又訓覺
係大熱天時仲要著褸溫書
證明圖書館o既電費一定好貴 ..

開學o既日子過左
我今年7 : 15 am 起左身
"hea" 左成個鍾先返學
覺得條街好多人阻住我行
第一日返學就係咁吹水過左

我要努力向上 ( 身高同埋讀書 )


9月2日

今日係我咁多年係趙中最 kind o既一日
開 house meeting ..
一開始交代返d 成績 已經全部人死晒
跟住就同其他人夾偈做kind 子....
覺得自己好虛偽..懶好笑...
er.. 但係d 人又真係笑左出黎...
證明而家做野其實係鬥白痴!!

呢幾日決定左揀咩科...
希望可以全部都囉 C !! 就夠啦.....

我要努力 !
為森林而努力 !!
為脫離屋企3 年而努力 !!!
為彩紅雞茶餐廳而努力 !!!!