2004-05-06 00:42:00雞姐

不好的夜晚

我記得有一晚 我2 點先去訓覺
個陣我成個身都好 好
但係我精神仲係好清醒
個種感覺好難受 想訓 又訓唔著
個腦諗左好多好多以前o既野
我根本就唔想再諗返 個心好唔舒服
但係偏偏就越諗越多 唉.. 哭又哭唔出
鬧又唔敢大聲鬧 唯有may 實隻眼
好努力要可以訓得著

原來自己o既記性係咁好 好多細緻o既野
竟然一樣都冇記漏 一個個片段咁出現......



尋日放學去左唱k 發覺去得好密都好
次次都唔捨得走
可能唱k 真係可以唔洗用腦
發現左monie 個ktv 裡面有周柏豪
個下感覺好好 驚喜始終都係最開心..


終於都等到今日 可以放好多日假
突然好想食生活知味 d tea 同飲珍珠奶茶

p.s. 唔想o的記憶冇啦啦出現