2004-05-02 01:45:34雞姐

五月一日

原來今次係第 151 篇 ..

5月1 .. 對我黎講..只係一個可以
一起身見倒媽咪係屋企o既星期6 冇咩特別
對肥wing 黎講..係"自由行"o既日子..
對爸爸黎講..又係一日要開車o既日子
對f5 o既人黎講..係就黎會考o既死期
對7s o既人黎講..係放長期o既其中一日
對你黎講....又會係...
可能係一個好普通好普通o既日子..



我食完野.. 準備出街o既時候
電話響~ 係~肥wing~打黎叫我落去~
em ~ 新髮型~幾好睇啊~
睇落去仲多左幾分稚氣
(即係個樣白痴左)
行呀行..汗 我都唔知出左幾多..
淨係知太陽幫我殺死左好多菌~



一路搭西鐵落屯門..對面坐左一個打藍球o既男仔.
佢個樣.有d得意.. 睇落都似f6 ~
係電話中好快就到左lu~

補完習..行左一陣.. 見倒一個..靚仔.
屯門果然比元朗o的人靚..男同女都係
次次去補習都見幾個~ 可以令我係熱辣辣o既夏天感到有d涼快~
今晚屋企冇野食.. 唯有自己搵野食 ~~

仲有 45 日.. 就final exam ...
跟住..就到我考a-l.. 心情突然有d低落

呢排鍾意聽...

再等幾多晚 能共你整夜暢談
談身邊的小事 談習慣
談心 談彼此的信心
由朝講到夜晚

想偷看一眼 容納我可是困難
能分享的心事 濃或淡
無心 無多少的信心
能跟他過夜晚

p.s.
我屋企冇左工人...要自己熨衫..執衫
今個月我一個week 會補 5 日習...
有3 日係我自己比...