2004-04-26 16:53:49雞姐

拍左一下...諗返起

星期6 .. 我起身一陣就同左爸爸食野..
去左溫書..溫到悶悶地..去左行一陣..
因為要等補習.就去左三聯睇書..
睇埋上次未睇完o既結局.. .落雨路.
好耐之前我睇到一半..個結局真係幾好..

我覺得沙沙好西利..佢唔會諗住做d 野爭返小胡
只係自己一個人係到估估下...有咩都事自己呢埋喊
其實呢d 人先係到堅強..對住你.
你根本睇唔出佢心裡面有幾唔開心 .咩都為人諗先..
唔想人地知自己唔開心而唔開心...

呢個世界..咩都係樣靚著數d.
但係..係咪真係個個樣靚o既都係想多d人鍾意..多d 人追?


我覺得.一半係.. 一半唔係...
係個半...就係仲未搵倒一個自己好鍾意o既人...
想多d 人鍾意自己之後慢慢揀..即使一齊左..
都會繼續比人追..想再揀個再好d..
唔係個半...其實一早就搵倒個自己鍾意先同鍾意多d o既人..所以點都唔會失去佢..




.. 去補習途中. 我見倒ling 雞..佢聽緊野.
我走埋佢到拍左佢一下...跟住佢又拍返我一下..

我諗返起.以前f4, f5 個陣.. 除左紅姑之外. 淨係得ling 雞坐過我隔離..個陣o既我
好似.同而家唔同左d.. 個陣我返學好開心.. 成日都可以搵倒人同我玩..紅姑啦..ling 雞啦
得閒會去下搵軟禁緊o既低b精.. 個口成日講緊..
一見倒就人講..癲下癲下..白白痴痴咁.. 但係而家..好似..
比較靜左d... 會唔會係我大個左? 內歛左?

而家我覺得得閒冇野做..自己一個行街都冇所謂.. 唔會覺得悶.
但係以前..我一定唔會咁做..覺得行街一定要有人陪..唔係好似唔知點咁..
其實人大左.... 應該要唔怕悶.. 下下要人係隔離o既話... 個個一定仲係細路仔

p.s. 我鍾意而家
.. 要搵埋四點水黎睇