2004-09-26 18:04:42﹏〥風£寧⊕

我係故事豬.(@@).

前日同我囝囝玩緊果陣
佢同我講好眼訓話要啊媽講故事喎...
咁我右唔知講咩好喎...咁咪事旦咁講事實話佢好靚仔好多人想媾佢
之後琴日佢右係咁同我講喎...咁我見還掂得閒喎
咁咪上網搵下有咩故仔囉~點知搵下搵下見到D愛情故事
但係一禁入去一口=””
勁多字喎...咁我咪事旦搵D得果一2個字都唔知係咪故事既故事俾佢囉
(冇計喇~佢吹緊我我唔知講咩好)
之後個腦無喇喇諗到我既一件真人真事...就係...
我係5年級果年中意左啊邊個邊個果年事
哈哈哈︿︿~*係咪好傻牙...
><我個囝竟然同我講個故事好慘喎~
搞到我有D想喊既感覺添...
唉!~都唔係第一個人話我慘嫁喇~
之前我班FD個個都話我死蠢好on居喎...
可能喇~但係我果陣見佢同個校花一齊果陣真係好sweet嫁~
佢既開心同sweet搞到我都好開心好seweet囉~
可能個個人都覺得我好傻好on居
果陣明明冇人中意佢果陣右唔講
同個校花一齊既時候右要幫佢笠女
到左之後知個校花玩佢果陣先至黎傷心...
哈哈哈!~︿︿算喇~都詔左去囉~d唔開心既野只有放係個心度喇~
暗戀真係一年難事~眼見咁多人都係見一個話愛一個
可能都有d人好似我咁...
但係...呢個年紀有幾多個人真係中意一個人4年幾?
我冇見果個人都就2年喇~但係我點解仲放唔底?
放得底可能要另一個人...但係果個人係邊個右係邊度?