2004-09-26 15:50:47﹏〥風£寧⊕

↓變態﹏的嗎><

前幾日呢
我地上音樂堂排隊果陣
俾渝姐將成日粉刷掟落塊臉度...
><真可惡!!!(因為我塊臉一正到化妝果d粉同粉刷果d粉就會敏感.)
上次我地班d人係度玩掟粉刷掟左落我個包度~
之後我冇為意攬左一陣就搞到塊臉生左d好伕暗瘡咁既物體喇>3<
勁樣衰囉...搞到我好冇臉見人
之後掟完入到音樂堂度...
佢竟然坐我左便再左便喎><之後我同阮阮咪勁驚囉
(因為果個位好危險嫁~成日俾佢搞嫁><坐得黎一定死硬)
之後我坐左係度...= =””佢竟然係度奸笑...
都唔知奸笑定淫笑黎既...總之就係笑喇(唔係善意果d)
睇完之後我勁驚囉...佢咁笑法><係人都驚喇
點知坐坐下...佢嗌我我咪睇下佢囉...
佢竟然同我掟粉筆= =””好彩我2次都閃得快姐呵呵呵
之後佢〔因掟不”水”〕
走黎玩我條裙喎><
係度狂揭我條裙= =””(tb真變態)
佢仲要勁大聲咁wor~~~~個樣勁淫= =””
之後個個睇住我><勁於囉~
原本d~TB係咁變態ga!~><
仲淫過d男仔好多~真係丫~
之後個Miss仲要啤住我喎...
我以為佢會鬧個tb點知佢冇喎
勁想鬧佢囉~可能佢以為我地玩緊喇~
但係係人都知唔係喇~其實係佢淆底...唔夠薑鬧佢= =””
家陣d~Miss真係癈...(我都唔想咁話佢嫁佢幾好人既但係...)