2004-09-20 22:06:40﹏〥風£寧⊕

死囉~走火入魔囉~><

死喇~唔知點解呢近黎呢
我十句野入便起碼有三句都講楊楊喎><
唔好以為好少牙~我一分鐘可以講好多野嫁~
所以話呢我真係唔知咩事喇~
無喇喇講咁多楊楊~仲唔止楊楊添牙~
仲講左勁多香港,台灣果d勁靚仔勁型勁似男仔既tb牙><
所以開始懷疑我自己係咪變左tbg定變左tb= =””
死囉~真係冇陰公囉~
不過我諗唔會既>v<呵呵呵呵
有乜可能姐係咪先,我右唔係中意女仔牙~
我雖然,中意楊楊但係都係中意佢男仔果一臉姐
所以我知我自己唔係tb定tbg囉~
但係真係好令人懷疑囉><今日俾左楊楊d相佢地睇
佢地個個都同我講佢勁靚仔,一d都唔似係女仔個個都覺得佢係男仔囉>v<
哈哈哈~冇計喇~原來我果班fd唔係好多人留意呢d野嫁喳~
我講左一d好出名既tb俾佢地知問佢地知唔知邊個
佢地個個都同我講...下邊個黎嫁?男定女先?~
我真係好無奈囉...
好難同佢地講呢d野嫁ma~係咪先~
唔通真係要我24小時袋住佢地d相咩,我諗我冇咁勁既~
kee~kee~kee~kee~>v<(奸笑中...)