2004-09-16 22:27:08﹏〥風£寧⊕

難道...它有腳的嗎><

唉~牙~激死人喇~
我入左呢間學校前前後後都一年多dd喇~
我唔見左成幾打水”準”牙><
激死我喇~唔通佢有腳曉走嫁?係就得人驚囉~
我都覺得好驚牙~1~5都話冇所謂姐~
幾打牙求命><真係好得人驚囉~
可能你會話係咪牙幾打有冇咁嚴重牙~?
但係我可以同你講係有嫁囉~
平均2日唔見一枝水囉~最勁果次係一日唔見3枝囉~
真係好變態囉~都唔知咩黎嫁~唔通間學校曉食水嫁咩?
定一係話我枝水曉走呢?真係恐怖~仲得人驚過鬼故牙~
唉~搞到我日日都冇水飲><我家下一日唔飲水都得牙~(車~個個都得喇~)
真係丫~無奈囉~成日咁唔見水法都唔係一年好事黎既~
唔通間學校真係咁得人驚?
定係只係我唔見水呢?
o~my~吉~咁得人驚嫁~
大家以後小心d自己d水牙~佢可能會好似我咁...
無喇喇唔見左嫁@0@好變態~
水都會唔見~唔係一個正確人會做都既事黎既~
唔通...