2005-05-17 10:12:04chim

足球大戰 15-05-2005

今日同我阿哥d fd踢波
叫埋田雞, 6k去

成場表現, 最sharp既, 我諗都係我喇
每次見我拎波, 已經知道有一個入球機會來了
一個右腳既人踢左中場, 如此出色
像野獸般的狂野
速度不高的我, 只是憑力量爆破
已經變成好似小志強, 阿祖安奴呢d人咁

全場波, 只射門兩次, 但若果我獨食的話
我地隊波起碼入多幾球
幾球我交得咁q靚, 單刀都唔入
見到都興
我空哂又唔交
白白浪費哂我d體力
頂你個肺, 你估我無限體力架?
咪玩啦

我o係左路, 無論對手有一個, 或是兩個
我都係無情的狂野著
爆...爆...爆...
唔好睇我身體無乜肌肉咁
但我既爆炸力, 係勁過好多人
當我著哂火時, 我諗無乜人可以抵擋到我既力量

踢踢下, 俾其他人踢時
同阿冰傾計:

你踢波都好認真喎
係呀~ 我平時會鬧人添, 呢度d人唔係我d fd, 所以我就無鬧
我唔信, 你咁XX (仆街6k改的名字)

之後落返場
條仆街矮仔, 矮我大半個頭
爆開你係正常, 自己不自量力, 又要o係後面追我
根本就食哂你位, 咪玩啦, 係咪想受傷o者...
好喇, 你咁勇, 你個頭走埋o黎撞我個搏頭
可能你有信心用你個頭撞到我膊頭甩"教"啦
但真係好對唔住, 我身體係打不死
要你白白的食左一野
好痛呀?唔gur呀? 小你老味丫, 左一腳踢完唔夠, 右腳再o黎一腳
我唔小你我都唔姓C啦
之後就粗口橫飛, 因為佢真係辣興左我
你勁, 我好少俾對手辣著, 你辣得著我就知你係一個天不怕, 地不怕既人
唔gur呀? 打我丫笨, 你夾埋另外幫你口既人一齊打我, 我都驚你地橫屍o係度
細粒丁學人呈強? 不自量力~
永遠都唔明點解明知唔夠人打, 都可以扮型咁去鬧人/報復
單手都打暈你啦

不停小左佢一分鐘後
佢都唔多敢出聲, 初初以為我好善良?
我都估唔到你辣到我好似爛仔一般咁去小你

阿冰, 都係你唔好
要我o係你面前show俾你睇我可以有幾火

鬧完之後, 我仍然不段咁bear佢
無踢之後, 我都可以怒氣未息
都唔知自己食左d咩, 可以令自己咁燥

人善被人欺?
我並不同意
我人善, 但亦有火既時刻

最後場波, 10分的話, 我會俾自己8.5分
扣左既1.5分係因為我無入波, 同埋防守無乜而已
若以一個左翼的姿態出現, 我值十分