2005-07-10 22:36:29看見未來 雙腳已在震

若要避開了不滿限制 給我一個當真的獻祭

今日又去左步操喇...
好攰呀...
返左屋企冇幾耐...
又出左去行街喇...
我差唔多常個人散左呀..
就死喇..就死喇..
好彩聽日唔駛去咋..
唔係我真係會死嫁!!
又係去左屯門囉..
唉..我呢d咁既人除左元朗呀..屯門呀..
都無乜地方識去嫁喇..
好想好想買衫呀..
好想好想買好多衫呀...
真係好衰嫁...
點解呢個世界有咁多咁靚既衫既...
係唔係衰呀..吸引到我呢d無知少女喇...
定時定侯就俾d錢佢...
可惜既係我無得定時定侯俾d錢自己...
~~~~~~~~~~~
聽完紫琪講既野之後...
我都已經冇咁怕喇..
佢太有經驗喇...
雖然係咁..
咩叫意外我知既...
***************
好想問純情一樣野呀..
好想好想知呀..
不過知左之後都係冇用既...