2008-12-03 23:38:02sunnypigdog

我好掛住秋英ar~~~~

11月27日 星期四

星期四,唔知點解打速成ge時候,打"星"字會有星期一,日同四俾人揀,其餘個四點解無???
今日都係好清閒,本身打算放工陪雯雯睇醫生,點知放工俾老闆拉住我開OT........雖然都只係一個鐘,但係我又真係完全無野好做..........唯有打機......同老闆一齊開工都夠膽打機,諗起都覺得自己勇敢~~~~GVG 真係好好好好好好好好玩~~~~

ps1:雯雯,sorry,要妳白等~~~~
ps2:放工返到家本來想打PS3,但係好累,所以放棄左~~~~
ps3:原來我部wii 咁多線.....雯雯還返俾我都唔知可以點駁返.............

 

11月28日 星期五

返工~~~~
拎住部wii 返工感覺好奇怪...........要好好保重ar wii,要小心照顧自己,俾人侵犯,要大聲叫"唔好","停",記得將件事話俾侵犯你ge人聽,知道嗎??
wii 外借,令我買GVG 版PSP ge 意慾大增,但真係好哂錢.....我仲要買NDSi 的說........
今日有好很好ge 定期,但係因為大家都知道有好很好,所以大家都好很早就出哂,所以我都好很早就做哂,放工反而得閒過尋日..........仲要早走過尋日......
返家努力睇漫畫~~~~

ps1:好掛住秋英.......無左秋英ge公司,就好似........好似...好似無左..............好似無左秋英咁........令人......令人覺得........覺得.......少左個人~~XD
ps2:晚上見到秋英online,滿心歡喜,點知俾佢hurt 到死左.................嗚嗚.......................
ps3:秋英,我真係好掛住妳的,信我~~~~
ps4:點解身邊無人陪我打高達.......billy,出多黎幾次la,好想打多d~~~~

 

11月29日 星期六

是日返工~~~祥哥,師姐,秋英都唔洗返,好彩bebe 都肯陪我食早餐~~~~最估唔到係妹妹都黎埋~~~食食食,食到遲到......................呆.................................
好平安ge一個星期六,開左聯名i-a/c 幾乎唔識點做.........反而知點開聯名SG.................
放工都算早走~~~返左家,食飯盒,打機,上網,六點幾先出返去~~~~
join大人同kankan,終於見到返左香港ge kankan,都係遲左一個星期多少少je,相信yourgi 唔會咁慘,我諗聖誕點都會得閒搵下佢ge,我估...........
再join 阿paul 同 michael,點知五個人都係無野做,去左食m仔,試左個新包,無蝦ge蝦堡............如果唔係$26 我應該會再食~~~~食完吹多陣水就返左家~~~~

ps1:今日好眼訓...............
ps2:今日好想唱k~~~~但爛聲........
ps3:今日好想睇戲~~~~但無戲想睇.................
ps4:電腦喇叭壞左,又用左$200................................

 

11月30日 星期日

放假~~~在家休息~~~~
打機睇漫畫睇電視上網,咁就一日~~~~

ps1:今日一口氣睇左十期入樽完全版,好好睇~~~唔知點解睇過咁多次都可以覺得咁好睇,明知場波ge結果都好有緊張~~~~
ps2:夜晚出左去食飯,返家途中係ok買雪糕,$36,我俾兩張二十,一個五蚊,一個一蚊,ok 個收銀姐姐找返兩個五蚊俾我.................................................
ps3:妳只要說句沒有.............................

yourgi~* 2008-12-06 17:51:29

聖誕你得閒,我又未必得閒比你搵喎

版主回應
妳係唔得閒就最好la~~~~ 2008-12-09 21:56:09