2007-04-04 03:14:24sunnypigdog

我們的RPG8.4~~~~

4月3日 星期二

起身,聽歌,joey的lovin’u,無咩特別感覺~~~~
之後出門,過左三期幫家姐還碟,路上聽住"浮誇",很好,
真的很好,很貼切.......
之後返工,
食個奶醬多,hea到lunch,
之後仲hea............
等等等,終於到放工...........
返家,路上玩無雙,又聽住"浮誇",
太完美的一首歌了..........
返到家.....究竟我阿媽煮緊d咩ga,係唔想煮開句聲,我咪自己出去食lor,唔好甘整我丫~~~~
充滿著不快下食左個晚餐,
無聊中想起了一首從前很喜歡的歌......發覺自己變左好多.......
人,係成長當中,真的必要留下不快樂的回憶嗎??
不期然想起,前陣子在網上看到一篇文章,
內容大概係一個人係死ge時候無人為佢留一滴眼淚,相信差不多係世上最慘....
..........
也許吧.....唔係真係感受到,邊個知?

ps1:只得我 難過寂寞 找到了你 才可快樂
令我想 我的好友 你若留學 問誰快樂
如若你離開沒有停 我會背上了多一種使命
無隊友 再累亦未能不高興...........
ps2:今日茶係msn問我,點解句野甘耐都唔轉下,先醒起唔記得左,我決定唔會改句野,因為呢一句歌詞,真係好好,好在佢講中左我,更好ge係佢講中左好多人,最好ge係,佢講中哂所有人........
ps3:聽日係兒童節,阿女,希望妳過得開心~~~~
ps4:唉................
ps5:我也想哭 可惜不夠力.................
ps6:唉....................................................
ps7:其實怕被忘記 至放大來演吧


續~~~~
12星和魔王一系在水之國戰鬥中,12星打敗了暗忍和魔將,同一時間,魔王城內......
====
古拉多比:好!是時候了!
====
第三戰
====
燒:(對手是兇,正面硬碰很危險...該照娘親的說話做嗎.....)
分支:2.正面攻擊
燒:(不管了!)喝!看招!死之拳法----死亡召喚!
兇:...............
燒:(不是吧.....被正面擊中還竟.....不可能.....)
兇:...............[兇出招]
燒:嗚...很強....可惡!
兇:...............[兇再度出招]
燒:不行了.....該聽娘親所說,拖著他,不可應戰.......
cash:喝!
燒:沒事吧?
cash:嘿!輕微損傷!
兇:...............
====
第四戰
====
大人:連弓術----九子連環
shita:金之精靈!水之精靈!
阿女:神術----天使之光!
cash:皇者之拳!
妖星:暗黑之障壁!(哼!等多一會要你們知道利害!)
阿女:!?糟了!cash,快去幫燒,兇太強了!
cash:好!妳們自己小心!
大人:去吧,嘍囉一個罷了!
====
第五戰
====
薩萊格:怎麼站著不動手?害怕麼?哈哈哈哈.......
茶:哼!看我的!鬼之道----鬼爪!
薩萊格:好!鬼之道----鬼爪!
轟!
茶:(哼!不分勝負!)
薩萊格:再來!鬼之道----鬼噬!
茶:鬼之道----鬼噬!
轟!
薩萊格:(切!又是平手!)好!全力一擊!鬼之道----百鬼夜行!
茶:鬼之道----百鬼夜行!
轟轟轟!!
茶:(平手了....好!)
薩萊格:什麼?他...他....變身了?
茶:鬼之魔神!鬼之道----百鬼夜行!
薩萊格:鬼之道----百鬼夜行!
轟轟轟轟轟!!!!!!
茶:(不...不可能的.....只是平手.....)!?!?
薩萊格:哈哈哈哈哈,原來你已經可以變身了,真令我吃驚呢!
茶:什..什麼.....你也憧得變身?
薩萊格:嘿!這種東西早在五年前已懂了,而且,我只會比你知得更多!
茶:什麼意思?
薩萊格:哈哈哈,你真的不知道,我們這種變身分四個等級的,你的只是第一級,我的可是第二級,力量可差很遠呢!
茶:!!
???:哈哈哈,知道自己的無能了嗎?
12星:!?!?古...古拉多比!
====
好長ge第8章.......仲要多一至兩篇先完到......
好唔明點解薩萊格會甘詳細解釋俾茶聽變身ge事......
更唔明點解個last boss 成鬼日走出黎.......
兇究竟會唔會講野呢?
又有無人發現,開戰之後豬一句對白都無呢?
更大問題係,其實有無人睇....................

上一篇:我們的RPG8.3~~~~

下一篇:我們的RPG8.5~~~~

sunnypigdog 2007-04-05 02:18:45

大人.....嗚......好開心......
終於等到了........
謝大人恩典~~~~
小人感激.......小人知道的了,我會振作~~~~


女........妳好耐無留言俾我la.....好開心~~~~
唔係睇到點閱數我真係會以為妳唔理我ga la~~~~
係wor,差d唔記得答妳,妳估中左la~~~~

女* 2007-04-05 00:38:53

爹~我想問ps1果度係咪&quot重複犯錯&quot??

bo 2007-04-04 20:03:19

我終於都黎留言喇~
呢位朋友呢期好似有d唔開心bor~
即刻開心番~this is an order!