2009-04-07 14:36:25whitesbear

晚裝.褂

2009年的4月4日是清明節也是兒童節

因為今日清明關係較少人會約今日試衫的, 我地醒目地約左今日去試,

今日係同我未來奶奶同老爺仲有我老公B一行四人去試的

我們比book的時間早了1小時, 12時已到達了, 當然想快快選好走人啦

首先, 係未來奶奶選衫, 身形略胖的她沒有心水的選了2套來試, 因為擔心手臂及肚腩的

問題, 所以一些吊帶及露肩的衫便要out....試了好幾件, 終於選到一件合適的, 因為係我

們3人也讚的....(有些款他老公鐘意, 但我們唔鐘意架...haha)

接著....到我啦........首先, 我直接同sales這樣說的, 妳同我差不多年幾, 眼光應差不多, 請佢幫我選, 我要young look的!

送客: 試了好幾件.....一選便選了試的第一件了

敬酒: 又試了好幾件....沒有令我好想著的感覺...那sales很好, 她直頭幫我找...仲企左上 張chair到找放在比較後的晚裝, 我真的很多謝他, 我男友呢....都親自在店內找....haha...最後...找到一件看上去沒什麼的...但穿上後...他們3個都讚好!

迎賓: 又試了好幾件......這次試得更久.........因為沒有心水的......是否我眼角太高了?? 最後係男友選的.....其實我自己不是超滿意的...但男友話好...咁當然信佢, 因為係著比人地睇..唔係自己睇......(唔知我會唔會換呢件呢?!)

-----------------------------------------

嘩.....試完已經3點25分了...一行4人去食個tea先....因為大家真係落力去選架...當然己很累了! 在奶奶發板下, 我們到pizza hut食了個二人餐....4個人share....

黑松露吞拿魚菇....都幾好味喎..

--------------------------------------------------------------------

跟住, 食飽左, 我奶奶話要去看埋褂喎...好開心佢咁落力呀.....hehe......我們行了數間店, 發覺褂都差不多, 金銀線, 珠褂, 小鳯仙, 小五福, 中五福, 大五福, 分別在於金銀繡線的多少(五福鼠多少喎), 我們4人一致比較愛清一點的, 紅一點的, 但都要有金色.....最後在榮華選試了3件, 分別係

小五福---4人一致讚成, 葉翠翠出廣告果件..有龍又有鳯, 都有五福鼠架..

珠褂------好閃, 又有金銀線,但男友詁有點裕, 唔夠傳統大體喎

小鳳仙---傳統得滯, 冇左時尚感覺...因為係反領的

最後...當然係選左小五福果件啦....hehe.......

上一篇:姊妹

下一篇:牙套對色 Part 2