2005-07-05 22:33:05喜鈔兒●大哈哈

GOOD TEACHER














Dear Shack,


You have been a very fun student to teach. I always love to see you smile and laugh! I think you are so funny and sweet. I always felt like you cared about me. Thank you for caring about me! Don/t ever change-keep smiling and keep laughing! I will miss you! God bless your future!



Your Sincere Teacher,

Nate



"Nothing is impossible with God" -Luke 1:37




--------------------------------------------------------------------------




這紙條,是英文會話老師


禿頭Nate寫給我的




我好想他啊!!!!!





去年是Matt

今年是Nate


幹,學校幹麻只給他教一年啊



上課一起分享零食

上課前關掉電源扮鬼嚇唬你


上課前全班串通好集體睡覺惹毛你




你很幼稚會陪我們一起裝瘋賣傻

你很可愛稀疏頭髮BABY FACE


你很愛你的女朋友雖然她結過婚有一個小男孩

你很愛假仙女朋友來台灣竟然翹我們的課

去年我考慮美國留學你說假日打電話要帶我去玩

你很機車留給我們MSN但要我們下次在聊因為你正跟女朋友恩愛TALKING

你很愛拎蘋果牌手提電腦在課堂上撥放你和女朋友的PIC

你很偏心對A組總是板著一張臉但對我們B組卻是完全相反

你出的考題總是讓大家通通得高分因為你都洩題

我上課講電話你會搶過手機跟對方說BYE BYE








太多太多屬於你和AFL2的回憶

我會想你,和女朋友要幸福


要長大了辣





大家都很想你,三年級沒有你

英會怎麼辦啊


喂,有多餘的錢記得回來瞧瞧大家







PIC。左邊,Nate