2007-04-05 13:37:06▨〃啾 ☆ 雅 ♡

補3月31ㄖ一ㄖ遊

補3月31ㄖ..興達港。黃金海岸。三媽。夜市。尬車...

今天中午..大約十二點多..椰子打電話給我,問我說我在哪,
我說,我在家啊!阿椰子又問說~尼加有誰ㄋ??我就說,
我家有我歌跟我媽啊!但..我媽等等就會去上班囉!!
椰子說他現在正在走路來我家,我嚇到...因為..有點距離..
結果我就問他說,尼走到哪裡惹..他說他走到KTV附近ㄉ紅綠燈那裡...
然後我就說,我騎腳踏車去找尼好惹..ㄏㄏ......................
然後我就出門惹..中午十二點多ㄝ..熱死我ㄉ毛細孔惹..ㄏㄏ...
結果...騎到某ㄍ地方遇到惹椰子...然後我就問他原因阿..
未啥咪尼會自己走路ㄋ??ㄚ尉ㄋ??他知道ㄇ??尼棉又發生惹啥咪事情ㄋ??
ㄆ...總之..想到ㄉ問題就問啦!後來..椰子就說給我聽囉啊!!
所以ㄖ..我大約了解!!..但我絕ㄉ..有時候..尼棉兩ㄍ都很不會想...
不知道未啥咪!!吵架??誰都會..但如果說出惹那句..真ㄉ..
所有ㄉ一切..都會破滅...>>>>>
後來就跟椰子一起走路去我家阿~~路途中..在通心國小停留囉一段時間『裡面..有我和"ㄊ"ㄉ記憶..在那裡玩水球,談心事....等..真不希望我和他就那ㄇ快就結束囉,時間就不能從來ㄇ??』ㄏ...後來去買惹兩灌生活率...椰子一灌我一灌..ㄏ...椰子中午ㄉ午餐事..泡麵..ㄏ..請他喝紅酒ㄝ..阿順便到囉依背小小盃ㄉ高梁..ㄏㄏ..我跟椰子各沾惹一口....c ..『因為要敘述ㄉ太多惹,所以..懶ㄉ寫』..後來....所以....寧靜差不多四點時到我家,後來就再我家坐囉一會兒..後來..ㄚ尉也來惹..然後我棉就一起去椰子家...在她家外面打混囉一會兒就直奔去黃金海岸囉,但..我棉先去興達港..在那裡晃囉一下子........然後再去黃金海岸..但..到惹黃金海岸..夕陽..夕惹..ㄏ..但..沒關西~因為再興達港十有也看到啦!ㄏㄏ..然後我棉去去邊玩囉!!感覺不錯..但{我想跟"某人"來啦}ㄏ...大約玩到七點多才離開那邊....然後就去加油站上廁所..ㄏㄏ...再來就去吃三媽...不錯..跟朋友一起吃ㄉ感覺..
ㄏ...雖然醬料是免費ㄉ..但..我(們)好像弄太多囉..ㄏㄏ...粉好玩...
吃完犯後大ˋ約八點半囉..然後再逛一下夜市...差不多十點到我家ㄅ!!
ㄚ尉.椰子.寧靜.在我家外面聊囉一下..結果ㄚ尉ㄉ朋友打電話來說,
萊茵河有人要比賽尬車..然後我也向去看啊..所以我就近去問我媽..片她說..
我有東西放在朋友家..忘記拿回來,阿我現在要去哪..ㄏ..結果答案是可以ㄝ...於是..救偷偷跑去看尬車囉啊!!ㄆ..等惹好久..終於開始囉..
大約只看兩次吧..第二次還沒看完時..就有人說有"警察"ㄏ..所以ㄖ..
大家就衝阿衝阿...好刺激唷..好多車車唷!!真想再看一次ㄉ說唷!ㄒ ㄒㄒㄒ....
回到家差不多十一點惹吧!!



....
被關在自家ㄉ門外,5分鐘..ㄏㄏ...因為太晚回家惹....
弟依次.... ㄏㄏ..

上一篇:釋懷︿*︿

下一篇:補4月7ㄖ之旅..