2006-03-22 22:39:56巴迪斯@長谷川拓海

第五十九章------天壤之劫火 阿拉斯托爾的framehaze 炎髮灼眼

個名我諗係我有史以來打日記之中係最長嫁la~~~唔洗多介紹la~~~呢位女孩子係我呢一期除左中西史之外既新寵~~~叫夏娜~~全名就係~~天壤之劫火 阿拉斯托爾的framehaze 炎髮灼眼的殺戮者 夏娜~~大約係咩就唔多講~~有興趣就問下我la~~或者叫我sed俾你地la~~~幾好睇嫁----

除左溫書之外~~無咩做過~~~大家住良照既朋友呀~~~記住唔好買街市個檔車仔麵呀~~今日我去買呀~~要成15蚊呀~~~貴到死~~~盈豐麵係10蚊.......可以話係暴利呀~~過份呀~~~