2006-10-28 23:43:05[ღ]幸福+小鬼〃

今天 整葛揪4ˋ狠開心 ((楽))


今天早上 歪先生&阿智先生&柳咩&魚咩 來我家唱歌


整葛揪是狠開心... 誰叫歪先生昨天要悶要R雜



所以揪叫他悶來唱歌囉~!!


唱到差撲多快11點啦 歪先生跟阿智先生 先走 因為他悶要出陣



我跟柳咩&魚咩阿哥李家欣 等到2點揪ㄑ等歪先生



他還跟我悶說2點揪會到 結果 我悶等到4點多他悶才到大甲 = =


氣死我啦~!! 後來 還被他悶裝校為



可是呢 因為今天早上歪先生有唱歌 有給我拍照 所以拉



撲跟你計較那麼多 ˋˇˊ 呵呵




今天整葛揪是很開心揪對啦 ^^







對啦 我愛死布丁啦 我最寶貝搭咩咩 謝謝唷!!