2007-02-25 23:06:54┌v °尐豬蚊ぐ..

..."友誼萬歲ぐ..

今日睇咗衰鬼啲日誌....

好感人噢!!!

-----------------------------------------------------------------

[ 狗狗&龜龜對衰鬼嚟講真係好重要.....
睇到呢段嘢...真係好感動.... ]

<我抱着头示意失声痛哭,难道有罪?>

            回憶在胸口偷偷哭泣

             沒有祝福不緊要.沒有地老天荒不緊要、

                 有你地就够啦~

可惜你们已经离我很远很远了~你们把我的心也带走了!
为什麼要这么忍心?
留下我独自一人去承受痛苦?
以后的我应该怎么做~

好想回到寧靜的過去..

[ 好想幫佢...卻諗唔到方法....
眼睇自己嘅fd咁痛苦......
卻幫唔到手...
”好無用” ]

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

””呢个世界系甘噶啦..就算你地几好又点JIE,耐左眯又系会淡...””

[真的嗎??組長....
現實好似又真係咁....
阿蚊了體會到...]
<~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~>

鐘意衰鬼講嘅呢句話......

””笑一笑,沒什麼汏不了...””