2007-02-05 13:32:16┌v °尐豬蚊ぐ..

:>>過份??||....

今日阿綿睬翻小el了.......

但係小蚊卻一啲都都唔開心.....

反而....

好似仲唔係咁想佢睬翻小el.......

可能因為....惊小el之後就會...

無之前咁成日同小蚊傾偈啦........

放學嗰陣.......阿蚊行得好快好快........

諗..[咁做...係咪好過份呢?]

真係好似有隻天使同惡魔係隔離咁........

[朋友]定係[敵人]真的祇喺一線之間/.....

小蚊應該揀邊邊呢??

惡魔話[佢成日都發脾氣....鬧人唔洗本咁...

佢今日可以爆粗鬧你...聽日唔知會對你點....

你肯定你可以忍受嗎?/?]

天使話[嬲一個人係一件好辛苦嘅事...

你唔覺咩??你又可以忍受失去一個朋友嘅痛苦嗎??]

諗到呢度....阿蚊哭了......

覺得自己好似好過分咁.......

但係真係好佩服小el....

可以接受番佢.....

今日咁啱佢又請假.....

阿蚊係度諗....

佢會唔會係因為想有人陪佢行街先睬番小el....

佢同coey講過....

[佢唔氹番我...我唔會睬佢咖.....]

轉得真係快.....仲一句sorry都無喔......

好似理所當然咁...乜都無發生過咁........

真係唔知點面對佢...........


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

今日調咗位啊......

四面八方都係唔識嘅......

小萍同阿蚊一樣咁慘....

我同小萍咁啱調到同邊個邊個一齊坐....

咁啱分開咗我哋兩pair....
♂ `* 愛﹢~♀在哪裡 2007-02-08 00:01:16

唔好再諗阿棉啦!!
有我阿ma...
我唔會離開你嫁...